Hlavní stránka - hlavička

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
Taneční pro páry a latina pro ženy
26
Taneční pro páry a latina pro ženy
27
Taneční pro páry a latina pro ženy
28
Taneční pro páry a latina pro ženy
29
Taneční pro páry a latina pro ženy
30
Taneční pro páry a latina pro ženy
1
Taneční pro páry a latina pro ženy
2
Taneční pro páry a latina pro ženy
3
Taneční pro páry a latina pro ženy
4
Taneční pro páry a latina pro ženy
5
Taneční pro páry a latina pro ženy
6
Taneční pro páry a latina pro ženy
7
Taneční pro páry a latina pro ženy
8
Taneční pro páry a latina pro ženy
9
Taneční pro páry a latina pro ženy
10
Taneční pro páry a latina pro ženy
11
Taneční pro páry a latina pro ženy
12
Taneční pro páry a latina pro ženy
13
Taneční pro páry a latina pro ženy
14
Taneční pro páry a latina pro ženy
15
Taneční pro páry a latina pro ženy
16
Taneční pro páry a latina pro ženy
17
Taneční pro páry a latina pro ženy
18
Taneční pro páry a latina pro ženy
19
Taneční pro páry a latina pro ženy
20
Taneční pro páry a latina pro ženy
21
Taneční pro páry a latina pro ženy
22
Taneční pro páry a latina pro ženy
23
Taneční pro páry a latina pro ženy
24
Taneční pro páry a latina pro ženy
25
Taneční pro páry a latina pro ženy
26
Taneční pro páry a latina pro ženy
27
Taneční pro páry a latina pro ženy
28
Taneční pro páry a latina pro ženy
29
Taneční pro páry a latina pro ženy
30
Taneční pro páry a latina pro ženy
31
Taneční pro páry a latina pro ženy
1
Taneční pro páry a latina pro ženy
2
Taneční pro páry a latina pro ženy
3
Taneční pro páry a latina pro ženy
4
Taneční pro páry a latina pro ženy
5
Taneční pro páry a latina pro ženy
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 17:30 do 19:00 hodin

    středa od 9:30 do 11:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 602 640 476
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu repov@centrum.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Řepov 36, 293 01 Mladá Boleslav.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Řepov 36, 293 01 Mladá Boleslav v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 17:30 do 19:00 hodin

    středa od 9:30 do 11:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 602 640 476
  3. Poštou na adresu Obecní úřad, Řepov 36, 293 01 Mladá Boleslav
  4. Elektronicky na e-mail: repov@centrum.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: 3d2as86
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 100 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 - Kč/ks
- jednostranně formát A3 - Kč/ks
- oboustranně formát A3 - Kč/ks
- kompaktní disk (CD) - Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie) - Kč
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.